Image Map

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Róż i biel-dwukolorowe na projekt stemplowej maniaczki.

Hej!

Na dziś przygotowałam dla Was dwukolorowe zdobienie,bazą do tego była biel Sally Hansen Xtreme Wear #300 White On i róż Cleme Cosmetics Oh La La Chloe.Wzorek pochodzi z płytki BP-13 ze sklepu Born Pretty Store.Całość pokryłam Seche Vite.Zapraszam na oglądanie :) 











Wszystkie prace możecie oglądać TUTAJ.

A jeśli macie zamiar zrobić zakupy w sklepie BPS to z kodem TA2X31 dostaniecie -10% na cały nie przeceniony asortyment :) 

 http://www.bornprettystore.com/

Miłego i słonecznego dnia kochane!

Pozdrawiam.

11 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda to zdobienie ;-) Ten różowy lakier jest taki mój ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dobrze, że niedługo będę miałam płytki z BPS. Pięknie wyszły Ci te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jest to zdobienie <3 Genialnie wygląda ten wzór w połączeniu z wybranymi przez Ciebie lakierami <3333

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzy mi się z drutem ogrodzeniowym :)

    Nie mniej wygląda bardzo fajnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe Połączenie, świetnie wygląda ten wzorek, szczególnie na białym <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądają :) Świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie się prezentuje to zdobienie. Gdybyś użyła ciemniejszych kolorków to dzięki takiemu wzorkowi można by było uzyskać efekt a'la wężowa skórka. ;)

    Pozdrawiam,
    Birginsen.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo uroczo to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne są te paznokcie :) i jak dokładnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz: pozytywny i negatywny, są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do tworzenia kolejnych postów i odwiedzania waszych blogów ;) Milo mi będzie jeśli zaobserwujesz mój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...