Image Map

środa, 15 kwietnia 2015

Kolorowanka na drugi tydzień "Projektu Stemplowej Maniaczki"

Cześć dziewczyny!

To już drugie zdobienie na projekt u RedRouge,bardzo fajnie się przy nim bawię,jak wiecie uwielbiam stemplować i ten projekt to śwetny pomysł na rozwijanie swoich umiejętności w stemplowaniu...Do wykonania zdobienia użyłam lakieru Bell BeBeauty The Power Of Colours #22 jako bazy a nastepnie zabrałam się za naklejki i ich kolorowanie.Wzorek pochodzi z płytki ZJ06 zakupionej na ebayu,stemplowałam czarnym Konad.Do wypełnienia kwiatków użyłam fioletu od Golden Rose Color Expert #40,różu od Sally Hansen Insta dri #210 Presto Pink i limonki od Essence Colour&Go #138 L.O.L.
Nie chciałam robić na wszystkich paznokciach naklejek bo z tym wzorem mogłabym przesadzić i byłoby to za dużo,więc postanowiłam dodać na resztę paznokci po ćwieku od Blueberry.Całość oczywiście pokryłam Seche Vite.I to by było na tyle :) Zapraszam na ogladanie i komentowanie jeśli macie ochotę ;)















Mam nadzieję,że Wam się podoba :) 

A jeśli macie ochotę jeszcze dołaczyć do projektu to zapraszam :) [klik w zdjęcie]




13 komentarzy:

  1. śliczności! mam taki niebieściutki lakier z Allepaznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne :) bardzo mi się podoba to połączenie kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny lakier bazowy, mój ukochany bardzo lubi niebieski i jak mu czasami pokazuję w sklepie niebieskie lakiery to zawsze chce kupować :D. Podobają mi się te kwiatki, fajne połączenie i faktycznie, jeśli byłyby na wszystkich to chyba za dużo :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne kwiatuszki, cudownie to wygląda, tak wiosennie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają te kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie bratki :))) zazdroszczę płyteczki z tak pięknym wzorkiem

    OdpowiedzUsuń
  7. Super choć ten fiolet gryzie mi się z niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz: pozytywny i negatywny, są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do tworzenia kolejnych postów i odwiedzania waszych blogów ;) Milo mi będzie jeśli zaobserwujesz mój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...