Image Map

środa, 8 kwietnia 2015

Neonowo :)

Cześć!!!

Dzisiaj pokażę Wam zdobienie jakie miałam na pazurkach w Wielkanoc :) Wiosna się zaczęła więc pomyślałam,żeby wykopać moje neonki...Chciałam choć troszkę tej wiosennej aury przywołać,bo jak wiecie za oknem pogoda Nas nie rozpieszcza...Ale wracajac do zdobienia...Użyłam pinkowego Essence the matt 185 candy crush i LM Care Romeis 97 jako bazy.Naklejki wykonałam na stemplu.Stemplowałam czarnym Konad.Na resztę paznokci dodałam po ćwieku od Blueberry. Zapraszam do ogladania :) 











Pozdrawiam!


15 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz: pozytywny i negatywny, są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do tworzenia kolejnych postów i odwiedzania waszych blogów ;) Milo mi będzie jeśli zaobserwujesz mój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...