Image Map

wtorek, 21 kwietnia 2015

Eleganckie na 3 tydzień zabawy "Projekt stemplowej maniaczki".

Hej dziewuszki!

Dziś mam przyjemność zaprezentować Wam kolejną propozycję manicuru.Tym razem będzie bardziej elegancko, tak jak w opisie to jest już trzeci tydzień zabawy z projektem stemplowej maniaczki :) Nie wiem czy tak do końca przypomina te zdobienie eleganckie i nadaje się na ślub czy jakąś inną imprezę okolicznościową,ale myślę że nie wyszło najgorzej...Chciałam aby całość była dość prosta i nie wyzywająca,więc postawiłam na beż z Corala #162 jako bazy a stemplowałam czarnym Konad.Jednak coś mi brakowało by uzupełnić całość,więc dodałam złote kropeczki lakierem BPS do stempli.Wzorek pochodzi z płytki ZJ06.Na koniec paznokcie pokryłam Seche vite.










O zasadach całej zabawy możecie poczytać TUTAJ a wszystkie prace dziewczyn podziwiać pod tym LINKIEM.

Pozdrawiam!

10 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz: pozytywny i negatywny, są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do tworzenia kolejnych postów i odwiedzania waszych blogów ;) Milo mi będzie jeśli zaobserwujesz mój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...