Image Map

środa, 8 kwietnia 2015

Czarno-białe stemplowanie na projekt stemplowy u RedRouge.

Witajcie!

Ostatnio nie brałam w żadnym projekcie udziału ze względu na brak czasu ale tego projektu nie przepuszczę :) Uwielbiam stemplować,więc myślę że pójdzie to sprawnie..Na pierwszy tydzień trzeba było przygotować zdobienie biało-czarne oczywiście ze stemplami,ja nie miałam z tym problemu,wzięłam pierwszy lepszy wzorek z nowej płytki od Born PrettyStore i zaczęłam stemplować.Baza natomiast był lakier Miss sporty Lasting Colour 330 a biały to Sally Hansen Xtreme Wear 300 White On.Stempelki wykonałam czarnym Konad i srebrnym Avon Metallic Effects Platinum.










Jeśli macie ochotę dopisać się do projektu to zapraszam w imieniu organizatorki :) 

 http://www.redrouge-nailart.blogspot.com/2015/03/projekt-stemplowej-maniaczki.html



Jeśli podoba Wam się wzorek - płytkę możecie kupić tutaj a korzystajac z kodu TA2X31 dostanicie 10% zniżki na zakupy.Wysyłka jest darmowa :) 

21 komentarzy:

  1. Prześliczne! Takie eleganckie. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,też myślę że wyszły takie eleganckie...

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdobienie. A ten lakier z Avony świetnie odbija się :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Srebrny i złoty z avonu najlepiej odbija,reszta też w miarę ok.

      Usuń
  3. Swietny wzór!!! Ja dziś robie drugie podejscie, bo z pierwszego nie jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na białym lakierze takie stemple wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Bardzo ładny wzór wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu mi się spodobał jak go zobaczyłam :)

      Usuń
  6. Śliczne zdobienie, bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było to zamierzone ale cieszę się,że takie wyszło :)

      Usuń
  7. Ale cudowny wzór! A wersja kolorystyczna super pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko noszę takie klasyczne kolory,ale taka wersja mi się również podoba..

      Usuń
  8. Cudowne <3 Wszystko tak ładnie zgrane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo ładne paznokcie. Świetne zdobienie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz: pozytywny i negatywny, są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do tworzenia kolejnych postów i odwiedzania waszych blogów ;) Milo mi będzie jeśli zaobserwujesz mój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...