Image Map

poniedziałek, 13 października 2014

Pawik-zdobienie dla Vipery.

Hej!

Ten post chciałam pokazać Wam w czasie weekendu..niestety byłam w pracy i dopiero teraz się ukazuje..Dziś chcę pokazać moje zdobienie,które wysłałam na nabór ambasadorek Vipery..Niestety robiłam je w ostatniej chwili więc nie wyszło tak jak chciałam..I nie dostałam się do testów ale jak wiecie prace dziewczyn były przepiękne i wygrywając nie czułabym się z tym dobrze...Teraz widzę dużo więcej niedoróbek i gdybym miała możliwość jeszcze raz to wysłać..nie zrobiłabym tego....A teraz same oceńcie...Bazą był ten lakier a resztę malowałam farbkami :) 


Moja inspiracja











Pozdrawiam!


  

9 komentarzy:

  1. Ale pięknie Ci to wyszło. Zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę talentu! napatrzeć się nie umiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ej no, ładnie się prezentuje ten pawik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo bardzo podoba, wręcz głupio mi się robi wiedząc jaką mam umiejętność malowania paznokci

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się bardzo podobają te zdobienia...i kształt Twoich paznokci bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło niesamowicie ;) szkoda, że się nie udało, ale trzymam kciuki w następnej edycji ;) ja na razie na testowania nie mam czasu , a szkoda, bo chętnie spróbowałabym swoich sił ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz: pozytywny i negatywny, są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do tworzenia kolejnych postów i odwiedzania waszych blogów ;) Milo mi będzie jeśli zaobserwujesz mój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...