Image Map

środa, 15 października 2014

2 różne zdobienia!

Cześć!

Dziś pokażę Wam zdobienia jakie wykonałam na paznokciach mojej mamy i mojej koleżanki :) Na paznokciach mamy wykonałam gradient w odcieniach błękitu,na takich kolorkach namalowałam zwykłe róże.Natomiast na paznokciach koleżanki również powstał gradient ale limonkowo-błękitny :) Na takie pazurki przystemplowałam kwiatki czernią Konada :) 









P.S.Pazurki koleżanka obgryzała ale wystarczyło raz położyć hybrydę i teraz proszę..nadają się do malowania :) Przed wolę nie pokazywać ;)


11 komentarzy:

  1. Bardzo fajne paznokcie :). Ja na szczęście już nie obgryzam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę talentu :) bardzo ładne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i chyba wcieło to mi to napisałam w komentarzu ;-( Przemawia do mnie połączenie limonki z niebieskim - chyba się skuszę na takie zestawienie kolorów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. obie piękne, jednak druga wersja bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugie podobają mi się bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne ;) mam ten wzoreczek z drugiego zdobienia na płytce od Promoto i nawet nie dawno robiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiatuszki lubię w każdej postaci...a zdobienia z nimi bardzo ładne wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorki super :-) drugie bardziej mi się podoba, bo w pierwszym trochę bym udoskonalila gradient :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz: pozytywny i negatywny, są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do tworzenia kolejnych postów i odwiedzania waszych blogów ;) Milo mi będzie jeśli zaobserwujesz mój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...