Image Map

wtorek, 23 września 2014

Vipera High Life Szary Lakier do paznokci #801 - recenzja.

 Witajcie kochane!!! 

Dziś chciałabym poznać Was z moim małym szaraczkiem od Vipery :) Bardzo lubię ten odcień szarości..W sam raz na nadchodzącą jesień i zimę :) Bardzo dobrze mi się spisuje i mam go już dość długo..A więc kilka słów o tym małym gagatku :)

-Nazwa:Vipera High Life #801
-Kolor:Jasnoszary,kremowy.
-Cena:ok.8-9 zł. 
-Pojemność:9 ml. 
-Buteleczka:Przezroczysta okrągła z nakrętką w kolorze srebrnym.   
-Pędzelek:Krótki na prosto ścięty, maluje się mi dość dobrze.
-Konsystencja:Rzadka ale dobrze się rozprowadza na paznokciu.
-Krycie:Nie jest zbyt dobre,nałożyłam 2 równe warstwy,ale przydałaby się trzecia..
-Wysychanie:Pierwsza warstwa schnie dość szybko,druga troszkę dłużej.
-Zmywanie:Łatwe,nie miałam z tym problemu. 
-Ocena:4/6


 

Kupiłam go przy zamawianiu mojej ulubionej mascary i tak został u mnie na dłużej,jest pięknym jasnoszarym odcieniem.Co do nakładania na płytkę paznokcia muszę przyznać,że rozprowadza się dość dobrze,niestety konsystencja zostawia wiele do życzenia,nie zauważyłam,żeby tworzyły się smugi ani bąbelki...Schnie w normalnym tempie..Również z usuwaniem nie miałam żadnych problemów :) Ma ładny kolor i ładnie wygląda na paznokciach :)










A Wam podoba się taka szarość?

13 komentarzy:

  1. Wiem , że wiele osób bardzo lubi takie nudziakowe kolorki, ja jednak tak nie bardzo u siebie na paznokciach,chyba , że ze zdobieniem , to już co innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym miała to na pewno nie używałabym go solo bo sam wygląda zbyt nudno;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szarość z dodatkiem beżu jak dla mnie w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię połączenie szarego z różowymi kropkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnimi czsy bardzo się lubię z takimi kolorami nie tylko na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie jeszcze nie mam takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie jeszcze minimalnie o jeden ton zbyt ciemny. Szukam troszkę jaśniejszej szarości :) no i 2 warstwy to max ile mogę udźwignąć:d

    OdpowiedzUsuń
  8. od czasu do czasu uwielbiam takie szarości :) na zdjęciach nie widać tych prześwitów, o których pisałaś

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam takie kolory pod zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi niekoniecznie się podoba, bo moje paznokcie nie wyglądają w takich kolorkach zbyt korzystnie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolorek! Taki mysi :) W sam raz na jesień.
    Ach, no i masz przecudny kształt pazurków :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz: pozytywny i negatywny, są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do tworzenia kolejnych postów i odwiedzania waszych blogów ;) Milo mi będzie jeśli zaobserwujesz mój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...