Image Map

poniedziałek, 22 września 2014

Pedicure na pożegnanie lata..

Cześć wszystkim!
Jakiś czas mnie tutaj nie było,moja nieobecność wiązała się z pobytem moich pociech w szpitalu..sytuacja została opanowana ale jeszcze sporo przed nami...Ale wracając do zdobienia...Dziś będzie troszkę o pedi,które nosiłam pod koniec lipca :) Uwielbiam ten czas gdy jest gorąco,a że mieszkam na wsi to i kocham żniwa i ten zapach roznoszący się po polach w tym czasie..Z tego względu postanowiłam namalować maki metodą one stroke,nie wyszło tak jak chciałam,bo robiłam je pierwszy raz ale myślę że jak poćwiczę trochę to będzie coraz lepiej ;) 









7 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz: pozytywny i negatywny, są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do tworzenia kolejnych postów i odwiedzania waszych blogów ;) Milo mi będzie jeśli zaobserwujesz mój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...