Image Map

czwartek, 3 kwietnia 2014

Essence-colour&go and red roses.

Dziś głównym bohaterem notki będzie mój ostatni nabytek,czyli piękny jasny róż od Essence,który od razu wpadł mi w oko jak tylko zobaczyłam go na półce w drogerii :) Jest to kolor taki mleczny róż,będzie pasował również do manicure francuskiego.Pięknie się rozprowadza na płytce paznokcia nie zalewając przy tym skórek.Bardzo przypadł mi do gustu i chyba często będę po niego sięgać.Różyczki odbiłam za pomocą mojego pięknego lakieru od Konad i za pomocą płytki,którą też ostatnio nabyłam i jest to B44-nie jest to orginalna płytka konadowska lecz według mnie tak samo się sprawdza,z tym że kosztuje grosze w porównaniu z blaszkami orginalnymi :)Więc się skusiłąm ją wypróbować na paznokciach.U mnie jak widać wiosna w pełni i rozkwitają pąki,więc chciałam uwiecznić tak piękne widoki :)







                                               
                    A tak wygląda mój ogród :) Prawda,że ten widok jest urzekający?



                                        

                           A to co będzie nam potrzebne do tego mani :)


A tak wyglądają w świetle dziennym :) Mam nadzieję,że się podoba,mile widziane komentarze :)

7 komentarzy:

  1. Ładnie odbite stempelki ;-) Chyba muszę swoje "odkurzyć" i też co nie co poodbijać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś więcej malowałam niż odbijałam ale teraz nie mam czasu,więc zastępuje to stempelkami puki co :) Ale to taka alternatywa,żeby nie chodzić z golaskami ;)

      Usuń
  2. Kochana, dodaj gadżet obserwatorzy bo chciałam Cię zaobserwować a nie mam jak :D
    I usuń sobie weryfikacje obrazkową - bo źle komentarze się dodaje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak to zrobić bo mam bloga miesiąc i dopiero się wdrażam..pomóżcie!!!!

      Usuń
    2. Dodawnie obserwatorów:
      Układ ---> dodaj gadżet --> więcej gadżetów ---> obserwatorzy ;)

      Usuwanie weryfikacji:
      ustawienia ----> posty i komentarze ---> Włącz weryfikację obrazkową i tam ustawiasz nie ;)

      Usuń
  3. Chyba udało mi się zrobić...nie wiem czy to działa bo nie mogę sprawdzić...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz: pozytywny i negatywny, są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do tworzenia kolejnych postów i odwiedzania waszych blogów ;) Milo mi będzie jeśli zaobserwujesz mój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...