piątek, 11 kwietnia 2014

Cherry blossom nails.

Witajcie kochani!!! Dziś mam Wam do pokazania wzorek,który wykonałam do Paznokciowego klubu,do którego postanowiłam się dołączyć..Założycielką jego jest Frambuesa..Każdy kto jest chętny do wzięcia udziału w tym projekcie-zapraszam :) Na ten tydzień,było trzeba namalować mani z kwiatami kwitnącej wiśni..A więc poniżej jest przykładowy manicure z tym motywem...



                                             A to moje dzieło :)

 A tak wyglądają w całości..



 A to prawa rączka ;)



A tak wygląda moje drzewko wiśniowe :)

 

Co myślicie o takiej wiosennej stylizacji?

9 komentarzy:

  1. Super :) powodzenia w projekcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie ! Ja jutro będę pracować nad swoim :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ;) Myślałam,że to sprawi mi więcej trudności ale się myliłam.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku,jakie piękne! Talent jak nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. What beautiful model. It looks great :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, ze wyszło Ci to pięknie :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz: pozytywny i negatywny, są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do tworzenia kolejnych postów i odwiedzania waszych blogów ;) Milo mi będzie jeśli zaobserwujesz mój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...