Image Map

niedziela, 13 kwietnia 2014

Magnetic nails.

Już dawno skusiłam się na zakup lakieru magnetycznego,ale jakoś nie miałam okazji go wypróbować na moich pazurkach,aż w końcu przyszedł taki moment,że zapragnęłam go użyć :). Jest to ciemny fiolet,ale momentami wygląda jak granat..Kosztował mnie jakieś 2,50 w sklepie chińskim,także nic wielkiego..ale efekt na paznokciach jest fajny..a przede wszystkim nie trzeba długo przykładać magnesu,żeby pokazał się wzorek..Nie będę pisała jak to się robi,bo każdy pewnie już wie,a w necie o tym pełno ;) Ale chcę Wam pokazać jak mogą wyglądać paznokcie tanim kosztem..i jeśli ktoś nie czuje się na tyle,żeby malować wzorki to jest to dobry sposób na ciekawe mani...




A tak wyglądają w słoneczku :)



7 komentarzy:

  1. Łał. Takie efekt za 2,50? Uważam, że jest świetny :) Jeszcze nie mam żadnego lakieru magnetycznego, ale planuję zakup. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam..u mnie świetnie się spisał..gdy potrzebowałam szybko wyjść i nie miałam pomysłu na jakikolwiek wzorek..ten okazał się być trafnym wyborem :)

      Usuń
  2. Super :) pamietam jak byl szal na te lakiery magnetyczne, ale jakos mnie to nie ruszylo. Nawet nie wiem czemu :p ale u Ciebie wyglada super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy efekt. Ja nigdy nie korzystałam z tego typu lakierów :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny efekt ;) mam jeden magnetyczny , dostałam od kogoś , ale nie mam magnesu ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś właśnie oglądałam te lakiery ;) Fajnie, że są 2 rodzaje magnesów ;) Ale ten co masz jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki dziewczyny za komentarze,mam jeszcze więcej energii do tworzenia czegoś nowego :) a co do tego typu lakierów to ja mam 2 więc nie jestem jakąś zwolenniczką magnesiaków,ale dla mnie to prosty i szybki sposób na mani gdy brakuje czasu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz: pozytywny i negatywny, są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do tworzenia kolejnych postów i odwiedzania waszych blogów ;) Milo mi będzie jeśli zaobserwujesz mój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...