Image Map

niedziela, 30 marca 2014

Mięta,róż.

Dzisiejsza notka będzie dotyczyła miętki i różu.Oczywiście nie mogło zabraknąć też jakiegoś zdobienia..:) W tym pomogły mi : odzywka Paese 5 in 1,lakier różowy z srebrna poświatą Ladycode by Bell,miętowy lakier firmy Lemax Colour,2 lakiery do stempli firmy Konad,top coat z Venity i oczywiście płytka moja ulubiona m65 z Konada,plus stempel i zdrapka.

                                         
                                    A tak prezentują się w całej okazałości :)


                               
                                   A tego użyłam do wykonania tego zdobienia ;)

Mam nadzieję,że się podoba :) Mile widziane komentarze ;)

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz: pozytywny i negatywny, są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do tworzenia kolejnych postów i odwiedzania waszych blogów ;) Milo mi będzie jeśli zaobserwujesz mój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...