Image Map

poniedziałek, 24 marca 2014

Kokardki na szafirowym tle.

Na moim blogu ostatnio były już kokardki,ale uwielbiam je,więc dziś również będzie zdobienie w takim stylu,ale nieco inaczej pokazane...Za tło wybrałam do tego zdobienia lakier Paese o pięknym szafirowym kolorze..Prócz tego oczywiście pojawiły się również płytki m59,m60 i m71.Wykorzystałam także ozdoby w formie małych kuleczek pasujących do całej stylizacji.   

 

Zapraszam również na mój fanpage na fb. https://www.facebook.com/zmiloscidopaznokci.Tam tez możecie śledzić nowości.

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz: pozytywny i negatywny, są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do tworzenia kolejnych postów i odwiedzania waszych blogów ;) Milo mi będzie jeśli zaobserwujesz mój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...