Image Map

wtorek, 25 marca 2014

Pepitka na czerwono.

Cześć!!!Dzisiaj chciałabym pokazać Wam zdobienie pepitkowe...Tak jak widać poniżej do wykonania tego potrzebujemy oczywiście płytki jakiejkolwiek z tym lub podobnym wzorem,ja jednak w swojej kolekcji mam płytkę Konad m63 i postanowiłam właśnie z niej skorzystać,użyłam również lakieru białego i czerwonego do stemplów.Do zrobienia tego skłoniło mnie to iż ostatnimi czasy jest mega dużo pepitki wszędzie,czy w wyrobach odzieżowych,obuwniczych czy np.w biżuterii...



Przepraszam za niedociągnięcia,ale się śpieszyłam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz: pozytywny i negatywny, są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do tworzenia kolejnych postów i odwiedzania waszych blogów ;) Milo mi będzie jeśli zaobserwujesz mój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...