Image Map

środa, 27 sierpnia 2014

Wakacyjne spotkanie lakieromaniaczek

Hej!

W sobotę 23.08.2014 o godzinie 14:00 w Gnieźnie odbyło się spotkanie lakieromaniaczek,na które zostałam zaproszona przez organizatorki Madzię i Maję.Spotkanie odbyło się w małej kawiarence Misz Masz na gnieźnieńskim rynku.Dzięki dziewczyny za wspaniałą organizację i że mogłam uczestniczyć w tak fajnym spotkaniu :)


A to lista uczestniczek..



Najpierw zamówiłyśmy sobie coś do picia,a potem do jedzenia :) Porcje w Misz Maszu dają porządne także głodne nie wyszłyśmy ;)





Jak widzicie dziewczyną smakuje,sama się nawet zastanawiałam czy nie spróbować,bo wyglądają pysznie ;) Daleko nie mam to na pewno tam jeszcze zawitam :) 






Madzia i Maja zaproponowały wymianę lakierową i wszystkie przyniosłyśmy lakiery,które nam nie przypasowały :) Sama miałam ich kilka,ale nie które dziewczyny naprawdę się postarały o dużą ilość :)







Na koniec Madzia wręczyła Nam upominki od firm Pierre Rene i Lemax




A takie mam z wymianki :) 



Na koniec chciałam podziękować organizatorką i reszcie dziewczyn za mile spędzone chwile i że mogłam Was poznać :) 



5 komentarzy:

  1. Właśnie czytałam relację u Magdy i żałuję, że nie mogłam przyjechać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez niestety nie moglam zwitac ;/ troche mi nie po drodze :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny na pewno kiedyś uda Nam się spotkać..było bardzo miło :) i nie żałuję,że pojechałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiałobyc fajnie, do Gniezna daleko nie mam akurat, będę zagoszczę na jakimś daniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz: pozytywny i negatywny, są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do tworzenia kolejnych postów i odwiedzania waszych blogów ;) Milo mi będzie jeśli zaobserwujesz mój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...