Image Map

piątek, 29 sierpnia 2014

Różowy neon :) - "Zabawa w kolory (+)" i Paznokciowy Klub.

Cześć!

Dzisiaj pokażę Wam moje zdobienie jakie stworzyłam w ciężkich męczarniach...Dla Fram i Paznokciowego Klubu mam metodę zwaną Spun Sugar Nails..nie słyszałam o tej metodzie..ale oczywiście nie byłabym sobą jakbym nie spróbowała :) Niestety metoda okazała się okropna i nie dla mnie...Lakier nie chciał mi w ogóle schnąć i się tylko zdenerwowałam..w końcu dodałam kropelkę wysuszacza..i jakoś się udało i wyszło takie coś... 

A dla Patrycji mam mojego neonka,choć na zdjęciach wcale nie widać,że to neon wraz z bransoletką jaką ostatnio nabyłam :) 

Mam nadzieję,że nie wyszło tak źle,choć wiem że raczej nie powtórzę tej metody...

Inspiracja:



Moje wykonanie:














Z bransoletką :)





Co o tym myślicie?

16 komentarzy:

  1. Jak dla mnie wygląda rewelacyjnie! A pierwszy raz się spotkałam z tą metodą! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że trafi do Ciebie ;) Już się nie mogę doczekać Twoich zdobień z jej udziałem :)

      Usuń
    2. Na pewno pojawią się na blogu :) Też się nie mogę doczekać :)

      Usuń
  2. Fajowe sa Twoje pazurki, efekt mi się bardzo podoba.
    Bransoletka też fajna, nie ma co marudzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, świetnie to wygląda :) muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej no... Wygląda świetnie ;) W weekend chyba spróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. moim zdaniem wyszło fajnie :) tylko trzeba by było więcej tych ciągutków zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie w tej chwili skończyłam się męczyć z tym. Niestety jak się nie ma glutowatych lakierów to katorga... Z lakierami glutami idzie super :D niestety mam same "lejki" :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noe strasz...też się chciałam za to dziś zabrać i teraz zwątpiłam :)

      Usuń
  7. Bransoletka rewelacja, ale... pazurki jeszcze większa rewelacja! Chyba postaram się takie u siebie wyczarować :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam za wytrwałość:)
    Najważniejsze, że całość prezentuje się rewelacyjnie.
    ja chyba się zdecyduję na taki akcent na jednym paznokciu... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super to wygląda , a róż jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczne , kocham róż na paznokciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. efekt jest swietny, szkoda ze nie chciał schnąc...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz: pozytywny i negatywny, są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do tworzenia kolejnych postów i odwiedzania waszych blogów ;) Milo mi będzie jeśli zaobserwujesz mój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...