Image Map

niedziela, 10 sierpnia 2014

Kwiat tropikalny-Klub Paznokciowy i Projekt Kwiaty.

 Hej kochane!
Dziś chcę Wam pokazać kwiaty tropikalne jakie wykonałam dla Fram i Klubu Paznokciowego,przy okazji stwierdziłam,że mogą również pasować do Projektu Kwiaty organizowanego przez Red Rouge.Jak widzicie jest kolorowo jak na tropikach,do wykonania tego zdobienia użyłam dużo lakierów i trochę się przeraziłam jak potem musiałam je wszystkie znów układać w pudełeczku gdzie mają swoje miejsce..Myślę,że spodobają się Wam takie kwiatki tropikalne :)








13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Teraz mnie zaciekawiłaś! Możesz śmiało pisać, jak miałaś coś jeszcze do powiedzenia ;)

      Usuń
    2. Hahahha! :D Spokojnie kochana, poczucia humoru mi nie brakuję:D

      Usuń
  2. bardzo ładne te kwiatuszki, takie pozytywne i kolorowe ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana obserwuję:) śliczne zrobiłaś te pazurki:)będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział też w moim konkursie:) http://myloovelyfun.blogspot.com/2014/08/konkurs-500-obserwatorow.html

    OdpowiedzUsuń
  4. świeżo, elegancko, wakacyjnie - po prostu rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to rewelacyjnie wygląda! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz: pozytywny i negatywny, są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do tworzenia kolejnych postów i odwiedzania waszych blogów ;) Milo mi będzie jeśli zaobserwujesz mój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...