Image Map

piątek, 22 sierpnia 2014

Szafirowy granat-Zabawa w kolory!

Witajcie!

Dziś mam dla Was post dotyczący "Zabawy w kolory (+)",która została zorganizowana na blogu u Patrycji-http://inspiracje-pazurkowe.blogspot.com/2014/08/zabawa-w-kolory.html  (tutaj macie link do reguł
zabawy). Postanowiłam,że wezmę udział w niej i tak o to powstała pierwsza stylizacja..Na ten tydzień był wybrany kolor niebieski,ale jakoś nie mogłam nic znaleźć ciekawego w tym kolorze,więc postanowiłam,że pokażę coś w granacie...Do tego projektu użyłam lakieru granatowego z shimerem z firmy Konad..fakt faktem jest on przeznaczony do stempli,ale co tam raz można go wykorzystać w taki sposób..










A na jutro dziewczyny szykujcie się,bo nie zostało dużo czasu!!! ;) Już nie mogę się doczekać!!! :*

10 komentarzy:

  1. Powiedz mi tylko czy mam sama wybrać zdjęcie czy masz jakąś propozycje? :) A tak poza tym jest pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz u mnie jeśli możesz. Będzie mi łatwiej ;)

      Usuń
    2. Dzieki za odp ;) w takim razie nic Ci nie powiem ktore wybralam :p hehe ;) to bedzie moja slodka tajemnica do niedzieli rana zanim opublikuje post ze zdjeciami ;)

      Usuń
    3. Ok.w takim razie czekam z niecierpliwością :)

      Usuń
  2. Takie kolory to ja uwielbiam! Genialne buty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz: pozytywny i negatywny, są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do tworzenia kolejnych postów i odwiedzania waszych blogów ;) Milo mi będzie jeśli zaobserwujesz mój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...