Image Map

wtorek, 12 sierpnia 2014

Błękitny saran wrap + TUTORIAL.

Dziś mam dla Was propozycje manicure,który można bardzo łatwo wykonać a jest naprawdę efektowny..Zatem w trzech krokach Wam pokaże jak wykonać te mani przy pomocy folii lub foliowego woreczka..



Użyłam lakieru niebieskiego Golden Rose,białego my secret,kawałek woreczka foliowego.


  
1.Malujemy paznokieć białą bazą i czekamy,aż wyschnie.
2.Malujemy na białej bazie kolorem niebieskim.
3.Nie czekając,aż lakier wyschnie folią paciamy po paznokciu,lakier musi być mokry,bo inaczej nic nam nie wyjdzie..czekamy do wyschnięcia..
4.Dla utrwalenia nakładamy top coat..i gotowe!

Prawda,że proste?








Co sądzicie o takim mani? Podoba Wam się? Bo ja jestem nim zachwycona!

13 komentarzy:

  1. Uwierzysz, że ani razu się w to nie bawiłam! Muszę zacząć! :D Najbardziej podoba mi się wyraz ,,paciamy" :D Widzę, że nie tylko ja piszę to co mi przyjdzie na myśl ;D

    No to jeżeli chodzi o poczucie humoru, to możesz na mnie liczyć! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja te pierwszy raz to robilam i podoba mi sie ta technika,ale jest jeszcze wiele technik do odkrycia ktore chce poznac..a tak mam czasem nie wyparzony jezyk i to co mysle to mowie a czasem nawet pisze :)

      Usuń
    2. W ostatnim czasie jest tyle metod nowych, aż nie mogę się wyrobić w czasie ;D A pasują Tobie do tła ;D

      Usuń
    3. Tez sie nie wyrabiam..Faktycznie pasuja,dopiero teraz zobaczylam ;)

      Usuń
  2. Nie zawsze podoba mi się efekt tej metody, ale u Ciebie wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować tę metodę na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, bardzo mi sie podoba, chociaz chyba jeszcze nie probowalam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny efekt ;) jeszcze nie próbowałam tej metody

    OdpowiedzUsuń
  6. jak spienione morze, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kapitalnie dobrane kolory, ten niebieski jest obłędny!!! a samą metodę też bardzo lubię!!

    OdpowiedzUsuń
  8. o tej metodzie jeszcze nie slyszalam :) efekt swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o metodzie słyszałam ale próbować dopiero mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentuje się pięknie, ale... ubrudziłabym całe skórki, a potem nawet tona korektorów by ich nie doczyściła :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz: pozytywny i negatywny, są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do tworzenia kolejnych postów i odwiedzania waszych blogów ;) Milo mi będzie jeśli zaobserwujesz mój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...