Image Map

poniedziałek, 7 marca 2016

Recenzja płytki BPL-L016,zdobienie z Marilyn Monroe i powrót po długiej przerwie :)

Witajcie Kochani!!!

Strasznie mnie długo tutaj nie było,wiem że miałam od czasu do czasu coś dla Was napisać,ale byłam tak zajęta że brakowało czasu na pasje..
Ale teraz już jestem.. :) 
Nie wspomnę ile mam Wam do pokazania zdobień ;)
Miłym zaskoczeniem było to,że codziennie było tutaj sporo odwiedzających mimo,że nic nie publikowałam..Dzięki wielkie za to!!! 



Dziś mam dla Was recenzje płytki ze sklepu Born Pretty Store BPL-L016 "Vintige Demask Theme Love" 



Płytka jest w kształcie prostokąta,jest naklejona na białą podkładkę plastikową,posiada 11 wzorów całopaznokciowych,3 wzory z twarzą i 8 mniejszych.

Głównie są  to wzory ornamentowe,arabeskowe..Ale także wizerunek Marilyn Monroe i Audrey Hepburn,na samym dole płyteczki umieszczone zostały małe wzorki.



Płytka ta jakościowo wychodzi bardzo dobrze,wszystkie wzory odbijają się poprawnie,kilka niestety odbiłam nierówno ale to z pośpiechu więc nie ma się czym martwić..Wzorki odbiłam czerwienią Salon Perfect 102 Salsa Dance.

Zachęcam do zakupu,można ją kupić TUTAJ w cenie regularnej $5,99 ale dziś jest w promocji i kosztuje 
$4,19 więc się opłaca :) A na inne nie przecenione artykuły użyjcie kodu TA2X31 a dostaniecie -10% zniżki :) Nie zapomnijcie-wysyłka jest zawsze darmowa ;)


A teraz pora na zdobienie..Jak zobaczyłam płytkę z Marilyn i Audrey to poprostu musiałam ją mieć i wiedziałam,że jako pierwsza wyląduje na moich pazurkach Marilyn :) I tak się też stało..Obok wylądował wzorek kwiatowy...







Bazą do tego zdobienia była hybrydka Semilac 001 Strong White i INS (nie znam numerka) czerń co się okazało z maleńkimi drobinkami zielono czerwonymi..a myślałam że to taka szara poświata.. ;) Taki cudak.. Stemplowałam Czarnym Konada jak zwykle :) A na czerni dodałam cyrkonie..Całość pokryłam Topem Semilac No wipe (bez przemywania) i błyszczą się teraz jak szalone :) 

Zapraszam do oglądania:











I jak Wam się podoba takie zestawienie? Dajcie znać w komentarzach :) 

Miłego dnia Kochani!!!


40 komentarzy:

  1. Uwielbiam czarno-biale zdobienia :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też coraz bardziej się do nich przekonuje... :)

      Usuń
  2. cudne, takie rockowe zdobienie! :D uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak troszkę wyszło,no Marilyn miała potężny głos w maleńkim ciele..

      Usuń
  3. Świetna ta płytka, bardzo ładne zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się spodobała od razu jak ją zobaczyłam..Dzięki :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze Cię znów widzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś po ciężkich perypetiach wracam do tego świata :)

      Usuń
  6. świetne pazurki, fajnie, że znów jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,bo uwielbiam blogować,jednak nie zawsze na to pozwala czas..

      Usuń
  7. Jak dla mnie zbyt wiele się dzieje na Twoich paznokciach ale wzorek z Marilyn rzeczywiście przepiękny! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowa wersja miała być inna,ale wyszło tak..Marilyn jest boska!

      Usuń
  8. Super, że jesteś z powrotem!
    Śliczne zdobienie, bardzo mi się podoba ta płytka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Płytka jest godna uwagi,polecam :)

      Usuń
  9. Płytka bardzo fajna. A zdobienie w czerni i bieli wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam,ze fajnie bedzie wyglądać w tych kolorach :)

      Usuń
  10. właśnie poszukuję ciekawych płytek i chyba skuszę się na taką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marylin! Moja mama by oszalała na widok tego wzoru ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może jej pokaż,może sobie podobne zrobi :)

      Usuń
  12. Hmmm jak stylowo, fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie tez cyrkonie nadają charakteru tej stylizacji :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dzięki,choc pierwsza wersja miała być zypełnie inna...

      Usuń
  14. Bardzo mi się podoba :) Czarno-białe kolory idealnie pasują do Marylin.
    Genialny kursor w kształcie lakieru!
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jestem jakąś wielką fanką zdobień, ale te wyglądają bardzo fajnie! Pozdrawiam serdecznie :)

    http://najlepszesukienki.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna stylizacja paznokci, jednak dość czasochłonna. Czekamy na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz: pozytywny i negatywny, są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do tworzenia kolejnych postów i odwiedzania waszych blogów ;) Milo mi będzie jeśli zaobserwujesz mój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...