Image Map

czwartek, 6 sierpnia 2015

Słoneczne niebo :)

Hej!

Ale mnie tutaj dawno nie było,aż wstyd się przyznawać :) 
Jakoś nie chce mi się siedzieć ostatnio przy komputerze skoro za oknem taka piękna pogoda..
Ale do rzeczy..Dziś pokażę Wam moje pazurki w wersji słonecznej..
Bazą do tego zdobienia były 2 kolory : błękit to Wibo Hello Summer #10 a żółty to Eveline Cosmetics mini max #937.Dwa paznokcie ozdobiłam stemplem z płytki BP22,którą możecie kupić Tutaj.
Stemplowałam jakimś chińskim lakierem i INS do stempli.
Na środkowym wykonałam gradient..Na pozostałe przykleiłam ćwieki od Blueberry.









Robiąc zakupy w sklepie BPS możecie skorzystać z kodu TA2X31 a otrzymacie -10% na wszystkie nieprzecenione rzeczy :) 


Miłego dnia!
Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Takie bardzo letnie wyszły,ale na taką porę idealne :)

      Usuń
  2. Błękitny lakier wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podoba i często go używam :)

      Usuń
  3. Fajnie wyszlo ale najbardziej spodobal mi sie kciuk i maly :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy jeszcze nie miałam lakierów do stemplowania od B. więc średnio mi się podoba ten żółty wzorek,w rzeczywistości miał być taki kolor jak z eveline...

      Usuń
  4. Piękna letnia kolorystyka, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli chodzi o pazurki mamy maga podobne gusta! U Ciebie też mnóstwo niebieskości,a to mi się bardzo podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje co do niebieskiego,to nasz wspólny ulubiony kolor a na lato idealny w połączeniu z innymi kolorami :)

      Usuń
  6. Piękne paznokcie i kojarzą się z morzem i plażą. Mega pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pod tym kontem to nie patrzyłam na nie :) Ale faktycznie morze i piasek przypominają :) Dzięki :)

      Usuń
  7. Prześlicznie, te kolorki świetnie razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz: pozytywny i negatywny, są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do tworzenia kolejnych postów i odwiedzania waszych blogów ;) Milo mi będzie jeśli zaobserwujesz mój blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...